Dotarcie do kontrahenta drezdenko

Dotarcie do kontrahenta

Ulotki reklamowe to jedna z najstarszych strategi, którą używa się w celu zaproszenia użytkownika do zakupu danego towaru. Foldery wielkiego rozmiaru niesłychanie często zalegają w skrzynkach pocztowych albo porozrzucane są na klatkach schodowych. Od paru lat agencje reklamowe starają się przeobrazić ten kierunek, drukując w większych ilościach ulotki a6. Te maleńkie kartki papieru, formatem podobne do wizytówki, pomieścić zdołają podobne ilości danych, jak obszerne ulotki. Na domiar tego, odgrywają one w ogóle inną rolę, ponieważ mogą być wykorzystywane po wielokroć. Raz wydrukowana ulotka może być wepchnięta do portfela, czego nie można uczynić z większym formatem. Na malutkich ulotkach przeważnie reklamują się zakłady usługowe, które na swoim folderze reklamowym zamieszczają informacje teleadresowe, a także mapkę, dzięki której użytkownikom prościej będzie dojść pod adres, gdzie zlokalizowana jest ich siedziba.


Możliwość komentowania jest wyłączona.