Gadżety reklamowe z nadrukiem warszawa

Które gadżety reklamowe się sprawdzą?

Użytkownicy kochają być pieszczeni, to jasne. Przyzwyczaili się nie tylko do tego, że artykuły a przy tym usługi są przystępne na wyciągnięcie ręki (trzymającej portfel), ale również do tego, że firmy uparcie walczą ze sobą o ich uwagę, pamięć, sympatię (i pieniądze). W związku z tym właśnie wypatrują czegoś więcej aniżeli samego materiału czy też realizacji usługi. Sposobności oddziaływania na ich ego są niezmiernie szerokie, m. in. poprzez samo miejsce sprzedaży, jakość obsługi, manewry cenowe, a o każdym z tych przymiotów pisać da się bez końca. Tym razem pragnę poświęcić uwagę oddziaływaniu przez gadżety reklamowe z nadrukiem.
Gratisy są przeważnie ciepło widziane. Konsumenci entuzjastycznie przyjmują ponadplanowe materialne drobiazgi. Jednak dalszy los owych upominków bywa różnorodny, nieraz trafiają w zapomniany kąt, lub wręcz do śmietnika. A przecież ich prawdziwą funkcją jest podtrzymywanie w świadomości klienta należytego wizerunku firmy. Jak zatem sprawić, aby to się udało? Oczywiście, gratis powinien być opatrzony logo lub nazwą oraz barwami firmy, by bezdyskusyjnie się z nią kojarzyć. Wobec tego gadżety reklamowe z nadrukiem to jest to. Lecz na nic się zdadzą, jeżeli nie będą przydatne a w dodatku ciekawo stworzone – jedynie wówczas obdarowani raczą z nich korzystać, a tym samym po wielokroć przypominać sobie o obdarowującym. I tutaj następna pułapka: rzecz musi być nie tylko pożyteczna, ale również koniecznie dostrojona do branży. Koszulka z nadrukiem jest praktyczna, lecz niewielu z nas zdecydowałoby się kroczyć publicznie w koszulce reklamującej powszednie, przyziemne towary, np. przyprawy. Dużo bardziej przypuszczalne jest, że gospodyni będzie z chęcią gotować w fartuchu z nadrukiem producenta przypraw. Cóż, zobaczy ją w nim tylko i wyłącznie rodzina a przy tym ewentualnie goście, ale lepsze to niż koszulka reklamowa przeznaczona na ścierkę. 
Tak więc: gadżety reklamowe z nadrukiem – tak! Niemniej jednak jedynie przemyślane, aby użytkownicy faktycznie z nich użytkowali. Oryginalność jest wskazana, ale nie najistotniejsza. Niekiedy lepiej postawić na uniwersalność – chociażby notesy i długopisy z nadrukiem – to się zawsze przyda, bez względu na wiek a także styl życia konsumenta, nawet w dobie notatników w smartfonach. I nikt nie powie, że są „obciachowe”.


Możliwość komentowania jest wyłączona.